KÉRDÉSED VAN? SEGÍTÜNK.
A bizsu és divat ékszer vásárlás sokszor nem is olyan egyszerű feladat. Az ékszer kiválasztásánál sok szempontot figyelembe kell vennünk. Ebben próbálunk segítségedre lenni az alábbi információkkal. Ez a felület a hét minden napján és a nap 24 órájában a rendelkezésedre áll, így bármikor szabadon használhatod, amikor az időd engedi.
Amennyiben nem találnál választ a kérdésedre az alábbi sorokban, úgy bátran vedd fel velünk a kapcsolatot a láblécben található elérhetőségeink bármelyikén!
HOGYAN TALÁLOM MEG A NEKEM VALÓ TERMÉKE(KE)T?
Ha konkrét elképzelésed van: a „Keres” gombra kattintva írd be a termék nevét, típusát. A kereső kiadja az összes olyan terméket, melyre illik az általad beírt kifejezés vagy annak részlete. Ha csak böngészni szeretnél: Választhatsz fő kategóriáink közül. Itt látod azokat a csoportokat, ahogyan a termékeket elrendeztük, hogy könnyebben megtalálhasd a keresett ékszereket. Ha kiválasztottál egy termékcsoportot, akkor a bal oldali szűrők is a segítségedre lesznek. Továbbá a főoldali ajánlatok között is böngészhetsz.
TUDOK SZEMYÉLYESEN IS NÉZELŐDNI / VÁSÁROLNI?
Nem. Webshopunk kizárólag online rendeléseket fogad.
A RENDELÉSEM FELADÁSA UTÁN NEM KAPTAM VISSZAIGAZOLÓ E-MAILT. ÉRVÉNYES A RENDELÉSEM?
Kérjük, nézd meg véletlenül nem landolt-e üzenetünk a spam mappában, illetve a promóciók fül alatt! Ellenőrizd, hogy helyes e-mail címet adtál-e meg. Amennyiben igen, rendelésed újbóli leadása előtt érdeklődj ügyfélszolgálati irodánkban e-mailen: info@bizsuland.hu.
MEGTALÁLTAM AMIT SZERETNÉK. HOGYAN VÁSÁROLHATOM MEG?
1. A kiválasztott terméke(ke)t helyezd a „Kosárba”.
2. A „Kosaram” alatt lévő „Kosár tartalma” gombra kattintva ellenőrizd a mennyiségeket. Ha rendelkezel kuponnal, itt válthatod be. Illetve a várható szállítási költségről is tájékozódhatsz. Ha szeretnél még további terméke(ke)t a kosárba tenni, akkor kattints a bal oldalon megjelenő "Vásárlás folytatása" lehetőségre.
3. A „Fizetés” gombra kattintva jutsz a személyes-, szállítási- és számlázási adatokhoz. Ha regisztrált vásárlónk vagy, a regisztrációkor megadott adatok fognak itt megjelenni miután bejelentkeztél. Továbbá nálunk tudsz vendégként is vásárolni. Alapértelmezettként a szállítási- és számlázási adatok megegyeznek, de ha más címet szeretnél megadni, akkor vedd ki a pipát „A szállítási és számlázási címem megegyezik” résznél. Ezen a képernyőn még ellenőrizheted a megrendelésed adatait. Amennyiben szeretnél, itt tudsz megjegyzést írni a megrendelésedhez.
4. A „Rendelés” gombra kattintva rendelésed véglegesítése megtörténik, az bekerül rendszerünkbe, hogy feldolgozhassuk.
REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL IS VÁSÁROLHATOK?
Igen. Regisztráció nélkül is lehet rendelni oldalunkról. A regisztráció, vagyis egy saját BIZSULAND fiók létrehozása azzal az előnnyel jár, hogy a rendeléskor nem kell kitölteni minden alakommal a személyes adatokat - nevet, szállítási címet -, mert a rendszerünk ezt megjegyzi. A regisztráció természetesen ingyenes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.
REGISZTRÁCIÓ UTÁN NEM TUDOK A FELHASZNÁLÓ NEVEMMEL ÉS JELSZAVAMMAL BELÉPNI. MIT TEGYEK?
Ha elfelejtetted jelszavad, akkor új jelszót kérhetsz a Belépés alatt az „Elfelejtettem a jelszavamat” gombra kattintva. Vagy add meg az e-mail címed és pillanatok alatt küldünk egy új, a gép által gyártott véletlen jelszót. Új jelszavaddal jelentkezz be, és változtasd meg azt.