GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

Hogyan találom meg a nekem való terméke(ke)t?

Ha konkrét elképzelésed van:

A „Keres” gombra kattintva írd be a termék nevét, típusát. A kereső kiadja az összes olyan terméket, melyre illik az általad beírt kifejezés vagy annak részlete.

Ha csak böngészni szeretnél:

Választhatsz fő kategóriáink közül. Itt látod azokat a csoportokat, ahogyan a termékeket elrendeztük, hogy könnyebben megtalálhasd a keresett ékszereket. Ha kiválasztottál egy termékcsoportot, akkor a bal oldali szűrők is a segítségedre lesznek. Továbbá a főoldali ajánlatok között is böngészhetsz.

Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?

1.     A kiválasztott terméke(ke)t helyezd a „Kosárba”.

2.     A „Kosaram” alatt lévő „Kosár tartalma” gombra kattintva ellenőrizd a mennyiségeket.

Ha rendelkezel kuponnal, itt válthatod be. Illetve a várható szállítási költségről is tájékozódhatsz. Ha szeretnél még további terméke(ke)t a kosárba tenni, akkor kattints a bal oldalon megjelenő "Vásárlás folytatása" lehetőségre.

3.    A „Fizetés” gombra kattintva jutsz a személyes-, szállítási- és számlázási adatokhoz. Ha regisztrált vásárlónk vagy, a regisztrációkor megadott adatok fognak itt megjelenni miután bejelentkeztél. Továbbá nálunk tudsz vendégként is vásárolni.

Alapértelmezettként a szállítási- és számlázási adatok megegyeznek, de ha más címet szeretnél megadni, akkor vedd ki a pipát „A szállítási és számlázási címem megegyezik” résznél.

Ezen a képernyőn még ellenőrizheted a megrendelésed adatait.

Amennyiben szeretnél, itt tudsz megjegyzést írni a megrendelésedhez.

4.   A „Rendelés” gombra kattintva rendelésed véglegesítése megtörténik, az bekerül rendszerünkbe, hogy feldolgozhassuk.

Tudok személyesen is nézelődni/vásárolni?

Nem. Webshopunk kizárólag online rendeléseket fogad.

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Igen. Regisztráció nélkül is lehet rendelni oldalunkról. A regisztráció, vagyis egy saját BIZSULAND fiók létrehozása azzal az előnnyel jár, hogy a rendeléskor nem kell kitölteni minden alakommal a személyes adatokat - nevet, szállítási címet -, mert a rendszerünk ezt megjegyzi. A regisztráció természetesen ingyenes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

Regisztráció után nem tudok a felhasználó nevemmel és jelszavammal bejelentkezni. Mit tegyek?

Ha elfelejtetted jelszavad, akkor új jelszót kérhetsz a Belépés alatt az „Elfelejtettem a jelszavamat” gombra kattintva. Vagy add meg az e-mail címed és pillanatok alatt küldünk egy új, a gép által gyártott véletlen jelszót. Új jelszavaddal jelentkezz be, és változtasd meg azt.

A rendelésem feladás után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?

Kérjük, nézd meg véletlenül nem landolt-e üzenetünk a spam mappában, illetve a promóciók fül alatt! Ellenőrizd, hogy helyes e-mail címet adtál-e meg. Amennyiben igen, rendelésed újbóli leadása előtt érdeklődj ügyfélszolgálati irodánkban e-mailen: info@bizsuland.hu, vagy telefonon a +36 70 388 2898 -as számon.

Személyesen is átvehetem a megrendelt terméke(ke)t?

Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség.

Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható a két rendelés kiszállítása?

Igen. Legkésőbb a rendelés leadását követően, még aznap 17 óráig tudod jelezni, ha indokolt esetben a rendeléseden módosítani kívánsz.

Módosíthatom/törölhetem a rendelésem?

Igen. A megrendelés teljesítésének megkezdéséig a vásárlás módosítható/törölhető. Ezt az igényt kizárólag elektronikus levél útján jelezheted az info@bizsuland.hu e-mail címen. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költség nem terheli.

A rendelésem leadása után mikor kapom meg a terméket?

A beérkezett megrendeléseket a következő munkanap adjuk át a futárszolgálatnak, és a csomag az átadás utáni munkanap kerül kiszállításra. A futárszolgálat felveszi veled a kapcsolatot a küldemény várható kézbesítésével kapcsolatosan.
Várhatóan két munkanap alatt kiszállításra kerül a megrendelésed.

Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?

Megrendelésed a futárszolgálat a regisztráció során megadott címre szállítja ki. Kérjük, hogy a megrendelés során olyan címet adj meg, ahol a futár napközben, 8:00-17:00 óra között megtalál.

Mi van, ha pont nem vagyok otthon, amikor a futár hozza a csomagot?

Sikertelen kézbesítés esetén a futár telefonon történt egyeztetést követően ismételten megkísérli átadni a csomagot. Amennyiben ez is sikertelen, úgy az visszakerül a feladóhoz.

Amennyiben a két sikertelen kiszállítást követően a vásárló mégis igényt tart a megrendelt termékre, abban az esetben a szállítási költség a vásárlót terheli.

Regisztrált felhasználóként elektronikus értesítést küldünk a csomag feladásáról.

A sorozatos sikertelen kiszállítás esetén fenntartjuk a jogot, hogy a regisztrált felhasználót/felhasználó vásárlásait töröljük.

Mit tegyek, ha sérült a csomag?

A küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizd a csomag sértetlenségét! Ha a csomag a szállítás során megsérült, a futárhoz kell fordulni a reklamációval, aki kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál. Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal a szállítás közben esetlegesen előforduló károkért!

Mit csináljak, ha nem érkezik meg a csomagom?

A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Első lépésben kérjük, jelezd számunkra a problémát elérhetőségeinken, hogy a szállítóval fel tudjuk venni a kapcsolatot.

A kupon kódot nem fogadja el a rendszer. Mit tehetek?

A kuponok érvényességi idejét minden esetben megjelöljük. Kérjük, ellenőrizd érvényességét, valamint, hogy a kódot helyesen írtad-e be. Minden kód csak egyszer váltható be! Ha mindezek után is problémád van, kérjük, vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

Hogyan határozzam meg a választott gyűrű méretét?

1. Ráteszed a gyűrűdet egy vonalzóra és megnézed, mit mutat a belső átmérője. Pl. 1,7 cm-es belső átmérő esetén a gyűrű méreted 17-es.

2. Fogj egy kb. 5-6 mm vastagságú papírcsíkot és szorosan tekerd vele körbe az ujjad, amin a gyűrűt szeretnéd hordani, majd egy vonalzó segítségével mérd le a kapott hosszt. Táblázatunk segítségével tudod meghatározni a gyűrű méretét. Pl. 55 mm hossz esetén a méreted 17,5-ös.