GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Hogyan találom meg a nekem való
terméke(ke)t?
Ha konkrét elképzelésed van:
A
„Keres” gombra kattintva írd be a termék nevét, típusát. A kereső kiadja az
összes olyan terméket, melyre illik az általad beírt kifejezés vagy annak
részlete.
Ha csak böngészni szeretnél:
Választhatsz
fő kategóriáink közül. Itt látod azokat a csoportokat, ahogyan a termékeket
elrendeztük, hogy könnyebben megtalálhasd a keresett ékszereket. Ha
kiválasztottál egy termékcsoportot, akkor a bal oldali szűrők is a segítségedre
lesznek. Továbbá a főoldali ajánlatok között is böngészhetsz.
Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan
vásárolhatom meg?
1. A
kiválasztott terméke(ke)t helyezd a „Kosárba”.
2. A
„Kosaram” alatt lévő „Kosár tartalma” gombra kattintva ellenőrizd a
mennyiségeket.
Ha
rendelkezel kuponnal, itt válthatod be. Illetve a várható szállítási költségről
is tájékozódhatsz. Ha szeretnél még további terméke(ke)t a kosárba tenni, akkor
kattints a bal oldalon megjelenő "Vásárlás folytatása" lehetőségre.
3. A
„Fizetés” gombra kattintva jutsz a személyes-, szállítási- és számlázási
adatokhoz. Ha regisztrált vásárlónk vagy, a regisztrációkor megadott adatok
fognak itt megjelenni miután bejelentkeztél. Továbbá nálunk tudsz vendégként is
vásárolni.
Alapértelmezettként
a szállítási- és számlázási adatok megegyeznek, de ha más címet szeretnél
megadni, akkor vedd ki a pipát „A szállítási és számlázási címem megegyezik”
résznél.
Ezen
a képernyőn még ellenőrizheted a megrendelésed adatait.
Amennyiben
szeretnél, itt tudsz megjegyzést írni a megrendelésedhez.
4. A
„Rendelés” gombra kattintva rendelésed véglegesítése megtörténik, az bekerül rendszerünkbe, hogy feldolgozhassuk.
Tudok személyesen is
nézelődni/vásárolni?
Nem.
Webshopunk kizárólag online rendeléseket fogad.
Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
Igen.
Regisztráció nélkül is lehet rendelni oldalunkról. A regisztráció, vagyis egy
saját BIZSULAND fiók létrehozása azzal az előnnyel jár, hogy a rendeléskor nem
kell kitölteni minden alakommal a személyes adatokat - nevet, szállítási címet
-, mert a rendszerünk ezt megjegyzi. A regisztráció természetesen ingyenes és
semmilyen kötelezettséggel nem jár.
Regisztráció után nem tudok a
felhasználó nevemmel és jelszavammal bejelentkezni. Mit tegyek?
Ha
elfelejtetted jelszavad, akkor új jelszót kérhetsz a Belépés alatt az
„Elfelejtettem a jelszavamat” gombra kattintva. Vagy add meg az e-mail címed és
pillanatok alatt küldünk egy új, a gép által gyártott véletlen jelszót. Új
jelszavaddal jelentkezz be, és változtasd meg azt.
A rendelésem feladás után nem kaptam
visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?
Kérjük,
nézd meg véletlenül nem landolt-e üzenetünk a spam mappában, illetve a
promóciók fül alatt! Ellenőrizd, hogy helyes e-mail címet adtál-e meg. Amennyiben
igen, rendelésed újbóli leadása előtt érdeklődj ügyfélszolgálati irodánkban
e-mailen: info@bizsuland.hu, vagy
telefonon a +36 70 388 2898 -as
számon.
Személyesen is átvehetem a megrendelt
terméke(ke)t?
Személyes
átvételre sajnos nincs lehetőség.
Egymás után adtam le két rendelést, de
egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható a két rendelés kiszállítása?
Igen. Legkésőbb a rendelés leadását követően, még aznap 17 óráig tudod jelezni, ha indokolt esetben a rendeléseden módosítani kívánsz.
Módosíthatom/törölhetem a rendelésem?
Igen.
A megrendelés teljesítésének megkezdéséig
a vásárlás módosítható/törölhető. Ezt az igényt kizárólag elektronikus levél
útján jelezheted az info@bizsuland.hu
e-mail címen. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában,
e-mailben kerülhet sor. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költség nem terheli.
A rendelésem leadása után mikor kapom
meg a terméket?
A beérkezett megrendeléseket a következő munkanap adjuk át a futárszolgálatnak, és a csomag az átadás utáni munkanap kerül kiszállításra. A futárszolgálat felveszi veled a kapcsolatot a küldemény várható kézbesítésével kapcsolatosan.
Várhatóan két munkanap alatt kiszállításra kerül a megrendelésed.
Nem tudok otthon lenni egész nap,
honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?
Megrendelésed
a futárszolgálat a regisztráció során megadott címre szállítja ki. Kérjük, hogy
a megrendelés során olyan címet adj meg, ahol a futár napközben, 8:00-17:00 óra
között megtalál.
Mi van, ha pont nem vagyok otthon,
amikor a futár hozza a csomagot?
Sikertelen kézbesítés esetén a futár
telefonon történt egyeztetést követően ismételten megkísérli átadni a csomagot.
Amennyiben ez is sikertelen, úgy az visszakerül a feladóhoz.
Amennyiben a két sikertelen kiszállítást
követően a vásárló mégis igényt tart a megrendelt termékre, abban az esetben a
szállítási költség a vásárlót terheli.
Regisztrált felhasználóként
elektronikus értesítést küldünk a csomag feladásáról.
A
sorozatos sikertelen kiszállítás esetén fenntartjuk a jogot, hogy a regisztrált
felhasználót/felhasználó vásárlásait töröljük.
Mit tegyek, ha sérült a csomag?
A
küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizd
a csomag sértetlenségét! Ha a csomag a szállítás során megsérült, a futárhoz
kell fordulni a reklamációval, aki kárjegyzőkönyvet
vesz fel a csomagátadásnál. Webáruházunk semmilyen felelősséget nem
vállal a szállítás közben esetlegesen előforduló károkért!
Mit csináljak, ha nem érkezik meg a
csomagom?
A
feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Első lépésben kérjük, jelezd
számunkra a problémát elérhetőségeinken, hogy a szállítóval fel tudjuk venni a
kapcsolatot.
A kupon kódot nem fogadja el a rendszer.
Mit tehetek?
A kuponok érvényességi idejét minden esetben megjelöljük. Kérjük, ellenőrizd érvényességét, valamint, hogy a kódot helyesen írtad-e be. Minden kód csak egyszer váltható be! Ha mindezek után is problémád van, kérjük, vedd fel munkatársunkkal a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.
Hogyan határozzam meg a választott
gyűrű méretét?
1. Ráteszed
a gyűrűdet egy vonalzóra és megnézed, mit mutat a belső átmérője. Pl. 1,7 cm-es
belső átmérő esetén a gyűrű méreted 17-es.
2. Fogj egy kb. 5-6 mm vastagságú papírcsíkot és szorosan tekerd vele körbe az ujjad, amin a gyűrűt szeretnéd hordani, majd egy vonalzó segítségével mérd le a kapott hosszt. Táblázatunk segítségével tudod meghatározni a gyűrű méretét. Pl. 55 mm hossz esetén a méreted 17,5-ös.