Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Treszkai Tamás E.V. (székhely: 1196 Budapest, Jókai u. 181., adószám: 53782935-1-43), mint szolgáltató (továbbiakban: “Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató
adatai:
A
szolgáltató webáruház megnevezése: www.bizsuland.hu
A
szolgáltató neve: Treszkai Tamás E.V.
A
szolgáltató székhelye: 1196 Budapest, Jókai u. 181.
Adószáma:
53782935-1-43
A
szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus
levelezési címe: info@bizsuland.hu
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
A
szerződés nyelve: magyar
A
tárhely-szolgáltató adatai:
·
Neve: Tárhely.Eu Kft.
·
Székhelye: 1144 Budapest, Ormánság u. 4.
·
Adószám: 14571332-2-42
·
Cégjegyzékszám: 01-09-909968
·
Weboldala: www.tarhely.eu
· E-mail címe: support@tarhely.eu
· Telefonszáma: +36 1 789 2789
Alapvető
rendelkezések:
1.1. A jelen Szabályzatban nem
szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog
az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V.
törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló
2001. évi CVIII. törvény ide vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok
kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Ezen Általános Szerződési
Feltételek hatálya 2019.05.01.-től visszavonásig, vagy újabb módosításig
érvényes.
1.3. A webáruház tartalmát és az
azon keresztül megvásárolható termékeket, és információkat szerzői jogok védik.
Kijelentjük, hogy a Szolgáltató birtokolja az oldalainkon található
információkat.
1.4. Rendelkezésre állás: Az
oldalainkon megvásárolt termékek a vételár megfizetése ellenében a Vásárló
rendelkezésére állnak.
Adatkezelési
szabályok:
1.5. Az adatkezelési tájékoztatónk elérhető weboldalunkon: https://bizsuland.hu/bizsu-ekszer-webshop-webaruhaz-fulbevao-gyuru-karkoto-medal-nyaklanc-szett-adatkezelesi-tajekoztato
Megvásárolható
termékek, szolgáltatások köre
1.6. A weboldalon megjelenített
árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a
termékek mellett találhatóak. Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t
tartalmazzák. A küldemények kézbesítése, szállítása a 24H Futár és a GLS futárszolgálattal
történik. A házhozszállítás díja bruttó 1790 Ft. A szállítási költség magába
foglalja a csomagolási díjat.
A szállítási költségek a
megrendelőt terhelik. A Szolgáltató által kínált termékek kizárólag online, a
webshopon keresztül vásárolhatóak meg.
1.7. A webshopban a Szolgáltató
részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníttet
meg.
1.8. A Szolgáltató az aktuális
akciókat (az akcióban szereplő termékeket, az akciós árakat, az akció pontos
időtartalmát) a weboldalon jól láthatóan feltünteti. Amennyiben a Szolgáltató
az akcióhoz nem rendel pontos időtartamot, úgy az akció határozatlan ideig,
illetve visszavonásig érvényes.
Rendelés
menete
1.9.
A rendelés
menetének részletes leírása:
A rendelés- és vásárlás
megtételéhez, nem kötelező a vásárlónak regisztrálni az oldalra, nem kötelező
saját felhasználói fiók megléte és bejelentkezés. A Vevőnek így lehetősége van
kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új
vásárlóként akar-e regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha a vevő korábban már vásárolt
áruházunkban, úgy célszerű bejelentkeznie a korábbi regisztráció során használt
és megadott e-mail címmel és jelszavával.
Ha a megrendelő új vásárlóként
szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait,
amelyeket a rendszer eltárol, így a legközelebbi vásárláskor már elegendő lesz
csak bejelentkeznie és a rendszer emlékezni fog előzőleg megadott adataira.
Regisztráció nélküli vásárlás
esetén a vásárlónak számlázási adatokat és szállítási címét szükséges megadnia.
A
termék kiválasztása:
A vásárlónak lehetősége van
választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott
termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka
esetén a megvásárolni kívánt terméket a kosár ikonra való kattintással, vagy
„Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A képernyő jobb
felső sarkában lévő „Kosaram” ikon melletti szám megmutatja, hogy eddig hány
terméket helyezett a kosárba. Ugyanezen jobb felső sarokban elhelyezett
„Kosaram” ikon „Kosár tartalma” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során
kosárba helyezett termékeket, valamint kosárban lévő termékek vételárát. Itt
ellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a
mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár
automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A „Vásárlás folytatása” gombra
való kattintással, a vásárlónak lehetősége nyílik visszatérni a termékoldalra
és tovább böngészni a termékeink között.
Árak:
Áraink a rendelés időpontjában
érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az
árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák
a szállítási költséget (erről részletesebben már az 1.6-os pontban
olvashatott). A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés
véglegesítése előtt, a szállítás típusa kiválasztása után jelenik meg.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az
áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve
módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót az új adatokról. A vásárló ezt
követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra,
hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Szállítás:
A Szolgáltatónál kizárólag
utánvételes házhozszállítás működik (GLS futárszolgálat), így szállítási mód
választására nincs lehetősége a vevőnek. A rendelés végösszegét a vevő a
házhozszállítást végző futárszolgálat munkatársánál készpénzben illetve bankkártyás
fizetéssel tudja kiegyenlíteni.
Itt ellenőrizheti a megrendelt
termékek darabszámát, árát és a szállítási költséggel növelt végösszeget,
valamint megjegyzést írhat a rendeléshez. Ha egyetért a megrendelés
tartalmával, és elfogadta a vásárlási feltételeket, akkor a megrendelés elküldéséhez
kattintson a „Rendelés elküldése” gombra. Ezt követően egy köszönő oldal
jelenik meg a rendelésszámmal, valamint egy visszaigazoló e-mail érkezik a
vásárló által megadott e-mail címre.
A
rendelés elküldése:
Ha a vásárló megfelelőnek tartja a
kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizte a végösszeget, és úgy
döntött, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor egyszerűen a "Rendelés
elküldése" gombra való kattintással léphet tovább a felületen.
A tovább lépés erről a felületről
csak az után lehetséges, ha a vásárló elfogadta az Adatkezelési tájékoztatót és
ezen ÁSZF-et.
1.10. Az adatbeviteli hibák
javítására (pl. plusz termék kiválasztására, db szám módosítására, kiválasztott
termék törlésére, az ár ellenőrzésére) a „Rendelés elküldése” gomb megnyomása
előtt van lehetőség.
1.11. A megrendelés
házhozszállítással jut el a vásárlóhoz a vételár megfizetését követően.
Kizárólag utánvételes fizetési
lehetőséggel tudja a vásárló a megrendelést kiegyenlíteni, vagyis a teljes
vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni
készpénzben vagy bankkártyás mobil terminálon a küldemény kézbesítőjének.
1.12. A szolgáltató webáruház
köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé
elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. A 2001. évi CVIII. törvény
értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az
eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem
minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak,
hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó
illetékes munkatársa felé. Ez azt jelenti, hogy a vásárló a rendelés feladását
követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.
Amennyiben e visszaigazolás az
igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől
függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz
nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy
szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor
tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor
az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha
ebben megállapodtak.
A
megrendelések feldolgozása és teljesítés
1.13. A rendelések feldolgozása
általában a rendelés elküldésétől számított 48 órán belül megtörténik. Az eladó
a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak
rendelése visszavonására elektronikus úton. A megrendelés utólagos módosítására
csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (info@bizsuland.hu).
1.14. Általános teljesítési
határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül lehetséges. Ha a
Szolgáltató és a Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a
Szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn
belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való
megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti
teljesítésre.
A
Megrendelő által megadott számlázási adatok alapján e-számlát állítunk ki és a
megadott e-mail címre elektronikus úton juttatjuk el a Megrendelő részére.
Papír alapú számlát csak akkor áll módunkban kiállítani, ha a megrendelő ezt
felénk kérés formájában előre jelzi a megrendelés megjegyzés rovatában,
telefonon vagy e-mail üzenetben.
Tulajdonjogi
kikötés
A leszállított áru a vételár
teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.
1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben
vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott
termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul
tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de
legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a
Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás
joga
1.16. A fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet
szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől
számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől,
visszaküldheti a megrendelt terméket. Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldött terméket/termékeket csak
sértetlen állapotában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük
vissza.
1.17.
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A
megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut
átvette. Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget (a
pénzvisszafizetés a szállítási költségre nem vonatkozik) haladéktalanul, de
legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni, míg a megrendelő
köteles ugyanezen időtartamon belül a Szolgáltató részére a megvásárolt árut
visszaadni. A
megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A
megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A portósan (utánvéttel) küldött
csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni! A
Szolgáltató azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő
kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs
kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre
kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy
visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból
idézte elő.
Amennyiben a megrendelő élni
szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti elérhetőségeinken írásban az
info@bizsuland.hu
e-mail címen, vagy telefonon.
Garancia,
jótállás
1.18. A webshopban megvásárolt
termék nem nyerte el a megrendelő tetszését vagy méretbeli problémák merültek
fel, akkor a megrendelő élhet a 14 napos cseregarancia jogával, amennyiben a
megrendelt termék sértetlen állapotban, hiánytalan mennyiségi, minőségi
állapotban visszakerül a Szolgáltatóhoz. A megrendelő viseli az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban
felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség
nem terheli.
A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában
átvenni!
Panaszkezelés
1.19. A panaszügyintézés történhet
a Szolgáltató által feltüntetett elérhetőségek egyikén elektromos levél, vagy
telefonos megkeresés alapján. A panaszok megválaszolását és lehetőség szerinti
orvoslását a Szolgáltató igyekszik a lehető leggyorsabban megtenni, de
legkésőbb 14 napon belül.
Vegyes
rendelkezések
1.20. A Szolgáltatóval szemben
felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli
rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltatót
a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A
Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Budapesti
Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.
Levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.:10.
Lakcím
szerint illetékes békéltető testületek:
Baranya
Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu
Bács-Kiskun
Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési címe: 6001 Kecskemét, Pf. 228.
Telefonszáma: (76) 501-525, 501-532
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
Békés
Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu, bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén
Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
Budapesti
Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád
Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu
Fejér
Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu, bekeltetes@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron
Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar
Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-710; 500-745
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu
Heves
Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok
Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné, Dr. Vígh Judit
E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom
Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu
Nógrád
Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszáma: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu
Pest
Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Elnök: Dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy
Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg
Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné Dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
Tolna
Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
Vas
Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu
Veszprém
Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 814-111
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Zala
Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu, zmbekelteto@zmkik.hu
Budapest, 2019.
április 30.